sobota, 11 stycznia 2014

MACADEMIAN GIRL

     Macademian Girl ( właść. Tamara Gonzales Perea ) - Często nazywana barwnym ptakiem polskich ulic 24 letnia blogerka , kocha kolory i różne dodatki w rankingach blogów modowych zajmuje zazwyczaj czołowe miejsca inspiruje się Anną Dello Russo .

     Opisywana prze zemnie stylizacja nie będzie najnowsza lecz znaleziona na blogu Tamary lecz tak mnie zachwyciła że nie mogłem się powstrzymać od opublikowania jej .
     A więc Macademian Girl ubrała się bardzo w stylu retro co lubię ale to jak dla mnie nie jest w stylu Tamary ale jaka że tak powiem " Ikona mody " trzyma się tylko jednego stylu lecz między nimi manewrują i łączą czasem odnosząc triumfy a czasem porażki . Sukienka  którą miała na sobie nie wiem dlaczego bo nie jest jakoś bardzo podobna ale przywiodła mi na myśl sukienkę zaprojektowaną jeszcze przez Coco Chanel w 1926 roku ( klik ) . Kremowa sukienka Tamary zakończona falbanką z przodu sukienki miała wyhaftowany florystyczny złoty wzór . Bardzo bym chciał zobaczyć jak się cała sukienka prezentuje bez jej zakrycia lecz jeśli ma zwykły tył to moja ocena na temat tej sukienki by baaardzo spadła w duł . Na sukienkę zarzuciła coś co bardzo lubię a wy już o tym wiecie czyli futro :) . Jak dla mnie jest to futro z lisa albo podrobione futro z lisa jak dla mnie całe futro by mogło być tak puchate jak kołnierz bo takie mniej więcej właśnie są futra z lisa ale te akurat pewnie było obcinane jak już jest tak zrobiony to mogli by już na rękawach też obciąć bo to wygląda dziwnie jak by jej się coś przyczepiło do rękawy .
     Buty założone przez Tamarę to klasyczne czubki lecz w trochę nie standardowym kolorze bo w złotym rzadko można zobaczyć buty w takim kolorze ( to są najlepsze złote buty jakie kiedykolwiek widziałem chce jeeee klik ) z bliska można zobaczyć że te buty wyglądają jak skóra węża , a nad szpilką jest wszyty złoty suwak .
     Dodatki to jest element charakterystyczny dla Macademian Girl . Tamara założyła bardzo duży naszyjnik wręcz można powiedzieć kolie , złożony z wielu złotych łańcuszków które składają się w jedną całość która wygląda trochę jak zaplątane wodorosty a w nich się zabłąkało kilka różnokolorowych perełek też inspiracja Chanel tylko już nie z tak odległych czasów a z niedawno wydanej kolekcji ( nie mogłem znaleźć tego co miałem na myśli ale mogą być te klik1 klik2 ) Tylko mam jedno pytanie : po co na tej koli te dwa kwiatuszki ?!?!?!?!? Kolczyki są zachwycające chociaż wole bardziej okazałe ( takie jak z ostatniej kolekcji DOLCE&GABBANA klik ) śliczne odcienie filetowego połączone ze złotem nie sądziłem że mi się tak może takie coś spodobać , pierścionek jest też dość zwyczajny w moim mieście jest kobieta które takie robi w każdych kolorach jakich chcesz moja mama ma taki z 5 ( niby takie zwykłe a może się wpasować do kreacji ) . Nieodłącznym przedmiotem w stylizacjach Macademian Girl to najróżniejsze nakrycia głowy w tej stylizacji akurat trafiło na okazałą kokardę również kremową której kolor był wręcz identyczny jak kolor falbanki u sukienki . Od oceniania tej kokardy się powstrzymam bo wszystkie są świetne . No i ostatnim dodatkiem są kocie okulary które kojarzą mi się z Dodą bo tym jak je kiedyś na urodziny jakiegoś magazynu założyła takie tylko czarne a nie dwukolorowe . Nie bardzo lubię takie kolory wyglądają jak by się komuś wylał wybielacz na ten przedmiot .
     Włosy rozpuszczone co nie bardzo mi się kojarzy z Tamarą jak dla mnie do tej kreacji by pasowała hollywoodzka fala lecz taka przy samej głowie co by nie wyszło na takich długich włosach .
     Make-up też bardzo retro na początku myślałem że by bardziej pasowało czerwona szminka ale nie taka burgundowa o wiele lepiej .
     Ocena :
     Tamara Gonzalez Perea : 9/10




PRZEPRASZAM ZA BŁĄD W TEKŚCIE BO JEDNAK WIDAĆ TYŁ SUKIENKI :) JEST ŚWIETNY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz