czwartek, 11 kwietnia 2013

Rihanna Na meczu . :)

Rihanna BEZ STANIKA na meczu!
Rihanna BEZ STANIKA na meczu!
Rihanna BEZ STANIKA na meczu!
Rihanna na mecz Los Angeles Clippers vs Los Angeles Lakers ubrała się w stylu rokowy wygląda jak jakiś dres xD . To może zacznijmy od spodni , czarne dresy z białym pentagramem ( białego pentagramu używają do swych rytuałów np. Wiccanie . Wiecie interesuje się symboliką ;D ) kozłem ( znak satanistów ) a na lewej nogawce chyba są logo jakiś zespołów ( nie poznaje ) . Do tego czarna podkoszulka też bardzo rokowa z czaszką ze skrzydłami i jakimś napisem . Na pozór nie pasujące do tego białe szpilki bardzo się wpasowały w tą stylizację . Biżuterii to ona sobie nie pożałowała ;) bransoleta z Chanel , srebrna obroża , pierścionki i na szczęście małe kolczyki . Do tego czarny full cap szkoda że nie widzę przodu czapki . Na makijaż też postawiła ostry czarna szminka i kreski dobrze że takie krótkie bo by było za ostro . Perukę wybrała ( oczywiście z włosów naturalnych ) długą  w kolorze brązowym dobrze się wpisała w taki mocny klimat . Zza ubrań wystaje dużo naprawdę dużo tatuaży . Stylizacja jest bardzo mroczna ale czego można by się spodziewać po Riri . Gdyby to ona sama wybierała swoje stylizację a nie cały sztab stylistów to wszyscy pasjonaci i pasjonatki mody ale nie tylko oni powinni jej bić pokłony . Stylizacje tego typu pasują dla nielicznych osób i właśnie Rihanna znajduje się w grupie wybranych .
Ocena :
10/10 ( nie miałem innego wyboru )
A to moja propozycja żeby się ubrać jak Riri . Jak zwykle stylizacje z Allani.pl . Trochę ten look złagodziłem   ale starałem się dalej utrzymać w rokowym stylu .  W takiej stylizacji można pójść i na wyjście z przyjaciółkami i na mecz do kina i tak dalej . ( chociaż nie bardzo by pasowało do wyjścia na randkę ) . To teraz cennik .

T-shirt Romowe 65zł
Szpilki Buffalo 409 zł
Naszyjnik Romwe 43 zł
Bransoletka Oasap 63 zł
Dres H&M 79 zł
Cień Artdeco 42 zł
Szminka Zalando 44 zł
Łączna cena : 745 zł
Cena wyszła trochę duża ale na pewno wasi partnerzy albo bracia mają jakieś dresy a jaka kobieta nie ma czarnej bluzki  ja tylko podałem przykład wy same powinnyście to uzupełniać , moda jest po to aby się nią bawić . I przy okazji chciał bym może kogoś zaprosić do pomocy byśmy mogli robić na przykład co tygodniowy dwuosobowy opis np. dwóch stylizacji gwiazd coś jak gwiazdy na dywaniku . Pewnie zauważyliście że ten post jest o wiele dłuższy niż inne postanowiłem robić trochę dłuższe żeby nie były takie nowatorskie . Mam nadzieje że się podobało . Kontakt to gloin123456789@gmail.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz