sobota, 12 października 2013

RIRI

Rihanna założyła białą bluzkę bez rękawów z nadrukiem mniszka lekarskiego ( dmuchawca ) . Ja osobiście tą roślinę uważałem za chwasta a nie za element mody , ale jak uważają firmy ją za taką śmiało niech ją drukują na koszulkach . Bluzkę włożyła e krótkie szorty jeansowe . Spodenki z przodu krótsze niż z tyłu ( taki efekt jak dla mnie pasuje tylko do bluzek i sukienek ) a na nich są przymocowane lity (dla mnie podobne do guzików ) . W szlufki szortów włożyła czerwoną koszulę w kratę , widziałem że wiele osób sobie tak zakłada koszule ale jeszcze nigdy nie widziałem ich w szlufkach . Buty dość masywne stylizowane na buty górskie i wystające z nich białe skarpety ( taka długość kojarzy mi się tylko z kiepskimi albo dresami ) . Na szyi ma czarną obroże jak dla mnie beeeeznadziejna nigdy nie lubiłem takich klimatów . Włosy przedłużone wycięte z jednej strony :> . Make-up wygląda jak by tylko sobie pomalowała usta ( i prawdopodobnie tak jest )
Ocena :
Rihanna : 9/10
Rihanna: Kasa pozwala ci być kim chcesz!
Rihanna: Kasa pozwala ci być kim chcesz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz