środa, 19 marca 2014

KATYA KLIMOVA



     Piszę po dłuuuugiej przerwie ale to przez problemy z internetem . Przepraszam ! niedawno odbyły się Fashion Weeki więc wybierać będę najbardziej interesujące mnie ubrania i je oceniał .
     A więc zacznijmy od burgundowego swetra , a właściwie golfa . Osobiście nie gustuje w golfach tak trochę kojarzą się z niewydarzonymi kujonami z filmów . Ale u kobiet wyglądają o wiele lepiej , kojarzą się z modną paryżanką stałą bywalczynią salonów a nie z nieudacznicą . Jeśli się przyjrzymy zobaczymy iż dół jest rozcięty po bokach co potęguje wizerunek modnej kobiety . Za długie rękawy i rozcięty duł kojarzy się z obecnym teraz stylem " niechluja " chociaż i tak jest ponad przeciętnie .
     Spódnica jest perłą w koronie tutaj stylizacji . Cudna ta masywność wewnętrznej warstwy zestawiona z tą lekkością i zwiewnością zewnętrznej . W dodatku w kolorze swetra . Wszystko się składa w spójną całość . ( chociaż dla mnie nadal najlepsze połączenie przezroczystej spódnicy to te : Klik 1 KLIK 2 chociaż to dwa zupełnie inne światy ale cóż taki już mój gust ) . Co prawda trochę mi nie pasuje długość i zewnętrzna warstwa mogła by być nie rozkloszowana a wewnętrzna bardziej .
     Jako że zdjęć jest mało i mało widocznych to opisze wszystko w jednym akapicie i mało dokładnie ale cóż nie ja robiłem zdjęcia . Buty o ile dobrze widzę to czarne czubki , a może czółenka . Nie wiem czy warto było przełamywać ten jednokolorowy klimat białą kopertówką . Niby biały do wszystkiego pasuje ale jednak lepiej by wyglądało bez niego . To co naprawdę przykuło moją uwagę to KAPELUSZ .KOCHAM DUŻE RONDA . Nawet podoba mi się te zestawienie kolorów .
     KATYA KLIMOVA : 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz