poniedziałek, 5 maja 2014

Podziwiam !!!



     Dokładnie nie wiem kto to jest ( zdjęcia znalezione na stronie VOGUE jak zresztą widać ) ale wiem jedno smykałkę do mody to ona ma niezłą można pozazdrościć . Zacznijmy może od sukienki , właściwie z tego co patrzę to od szmizjerki ( Sukienka skrojona na wzór koszuli ( po prostu jest zapinana na guziki ) ) . Długość - wydaje mi się że nie tylko dla mnie przypomina ona nasze babcie jak idą do kościoła w niedzielę , tak tak wiem że projektanci bardzo lubią powracać o kilkadziesiąt lat w historie mody no i to popieram ale jednak nie robi ta długość dobrze dla wyglądu nóg nawet z najładniejszych mogą powstać tak zwane " serdelki " .  A żadna kobieta nie chce pozbawiać się z własnej woli zgrabnych nóg . Wzór florystyczny no cóż co da to że nie przepadam za tym motywem i tak wiadome że co rok on wróci na wiosnę-lato już taki urok świata mody . jak dla mnie w ostatniej kolekcji Dolce&Gabbana świetnie uchwycili ten motyw nadając mu nowy sens no cóż ich twórczość po prostu jest niezwykła , fenomenalna i ponad czasowa . Kto by do sukienek przyszył kwiaty ( dla uzyskania efektu trójwymiarowego ) a nie tylko nadrukował KLIK 2  KLIK  KLIK KLIK ? Pozostało tylko się zachwycać , ale odszedłem trochę od tematu . Na tej sukience widnieją róże nic bardziej ogranego nie dało się znaleźć . następny krok w stronę przekształcenie się we własną babcię . Zostawmy to w spokoju i przejdźmy do czegoś co naprawdę kocham FUTRA ! Nie ma niczego co bardziej kocham od porządnego naturalnego futra ( te akurat chyba z lamy lub alpaki ) . Coś podobnego do futra zostało ukazane również w Kolekcji D&G KLIK . Czy te futro nie kontrastuje ( pięknie ) z ciemną stylizacją ? TAK !!! Czy nie wprowadza majestatyczniejszej atmosfery ? TAK !!! Czy obchodzi mnie zdanie obrońców zwierząt ? TAK !!! Hihiihhi żarcik jednak mnie nie obchodzi . Futra też były są i zawsze będą nieodłączną częścią na pokazach wielkich domów mody . Przykłady : Jean Paul Gaultier , Fendi , Martin  Margiela , Versace , VERSACE 2 , Sonia Rykiel . Mam nadzieję że tyle przykładów wam w pełni wystarczy , jednak jeśli nie to możecie niedosyt sami zaspokoić i poszukać w internecie . Więc według mnie futro to najlepsza część tego stroju i ogólnie zostałem tym kupiony , ale postaram się oceniać dalej obiektywnie . Kapelusz - no i zepsuła wszystko , gorszy od tego są tylko kapelusze Pharrell Wiliams . Gdyby on był klasyczny ze sztywnym ( większym ) rondem , coś w stylu kapeluszy dawnych kardynałów lecz nadal czarny . Jeszcze te piórko wsadzone za paseczek , no ludzie " more is more  "  ~ Donatella Versace . Ja się tego trzymam więc stało się to moim mottem życiowym , może dlatego że tak mówi Donatella ? Nie wiem , pewnie też to miało wpływ ( Jak wiecie uwielbiam ją ) . Jak już chciałaś piór to trzeba było sobie zrobić kapelusz podobny do tego : KLIK 1 KLIK 2 ( co prawda futro prezentowane na Lady Gadze jest o wiele ładniejsze ale znów jestem stronniczy bo uwielbiam GAGE ) w tym by wyglądała jak wyrwana z innej rzeczywistość , z rzeczywistości mody . Urzekła mnie torebka " worek " w panterkę , i to jest wzór który ja ukochałem , cały świat też już " chodzi w zwierzęcych skórach " . Nie wiem czy jest wygodny ( chyba tak znając swoją historie z workami które się nosiło do podstawówki )  , czy jest pojemny ( z tym może być problem ) , ale w każdym razi jest śliczny . Butów nie będę oceniał bo nie mogę zobaczyć ich z boku , a nie będę oceniać czegoś czego nie widziałem .

                                                                                                                                  ~  Marquis Fatale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz