środa, 2 lipca 2014

Lumpeks dla lumpów ?

         Wreszcie piszę :) Przepraszam za taką długą przerwę ale wiecie koniec roku i wyjazd do Belgi ale o tym później . Dzisiaj jak sama nazwa mówi będzie o szmateksach .
         Czy boicie się tych sklepów ? Ja kiedyś tak , szybciej omijałem te sklepy kojarzyły mi się z żulami , ale za nim się zorientowałem wszyscy zaczęli tam chodzić , ale to nie przez to poszedłem tam pierwszy raz . Moja przygoda z lumpami zaczęła się od tego że moja ciocia zaczęła tam chodzić ( nikt tak nie szuka jak ona xD ) raz bylem u niej i ciocia poszła na rundkę po ciucholandach , więc poszedłem z nią i wtedy kupiłem pierwszą rzecz z " miejsca dla żuli " była to koszula jeansowa oversizową i taki byłem z siebie dumny że do dzisiaj lubię te sklepy , jeden z największych plusów tych miejsc to firmowe ubrania za bardzo niską cenę .
          Najpierw opiszę kilka rodzajów osób kupujących ( nazwane na cześć ptaków xD ) :
1. Stare kwoki - najczęściej występująca grupa społeczna . Przedstawicielki charakteryzują się podeszłym wiekiem , trwałą ondulacją i łokciami gotowymi do ataku . Ona nigdy się zawaha odepchnąć cię od wieszaka z twoimi wymarzonymi spodniami i wziąć je dla swoich wnuków . Krępujesz się ją " niechcący " szurnąć w cyc żeby się przesunęła ? Jeśli tak , to lepiej nie otwieraj bram piekieł .
2. Gołąbek - Modnie wystrojona młoda dama z tlenionym blondem na głowie . Udaje super miłą i kulturalną ale potrafi ci wyrwać wieszak z rąk . Omijaj je z daleka , albo patrz prosto w oczy wtedy wiedzą żeby z tobą nie igrać .
3. Papużki nierozłączki - Grupa przyjaciółek , śmiejących się na cały sklep . Jeśli się ustawią przy wieszakach , a ty nie jesteś kwoką to ich nie przesuniesz :(
4. Koliber - Najrzadsza  ,ale najlepsza grupa . Pierwszy ( bądź jeden z pierwszych ) razy w sklepie tego typu . Jeśli się podsuniesz od razu przejdą do innego stoiska . Życzę ich jak najwięcej .
5. Orzeł - Najlepsza grupa bo to ty !!!!!!!!
          To może kilka rad jak się zachowywać na szmatach :
1. Wierz w miłość od pierwszego wrażenia - jeśli coś ci się podoba wsadzaj do koszyka !! Nigdy nie odkładaj na później bo zaraz znikną w rękach kogoś innego . Przymierzysz i się dowiesz czy dobre .
2. Dzień dostawy = Dzień najważniejszy - zawsze wtedy miej z 2 godziny zaraz po otwarciu wtedy najwięcej modnych ubrań .
3. Nie bój się przepchać ludzi od wieszaków - oni się tego nie będą bali .
                                                        Ciąg dalszy nastąpi


1 komentarz:

  1. Mógłbyś napisać notkę o obecnych stylach panujących wśród dziewczyn w szkole i na mieście i o tym, która powinna się w co ubierać, czyli pokazać że w ubieraniu się nie ma całkowitej dowolności c:

    OdpowiedzUsuń