środa, 27 sierpnia 2014

Wywiad - Agata Dziarmagowska

 fot. Artur Rawicz
      Nie ukrywam ze aktualnie jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi że udało mi się aby tak zdolna młoda wokalistka odpowiedziała właśnie na moje pytania :)    



JA : zauważyłem ( w twoim teledysku do " mogę wszystko , nic nie muszę " przesłuchałem tego tysiące razy a nadal mi chodzi po głowie :D ) że bardzo lubisz odważne print'y czy lubisz się wyróżniać z tłumu wyglądając że tak powiem inaczej i czy jest to dla ciebie ważne ?

Agata Dziamargowska : Od dziecka lubiłam się wyróżniać. Zawsze wyrażałam to poprzez modę. Kocham to.


JA : Jak w trzech słowach opisała byś swój styl ?

AD : Ciężko mi określić mój styl. Lubię vintage, inspiruje mnie styl a'la Gwen Stefani - Hollaback Girl :)


JA : Czy to jak wyglądasz jest ważne dla ciebie ? jak oceniasz osoby które o siebie nie dbają ?

AD : To jak wyglądam jest dla mnie bardzo ważne, ale nigdy nie oceniam ludzi powierzchownie. Wygląd, styl jest sprawą indywidualną każdego człowieka. Najbardziej liczy się to, co mamy w środku. 


JA : Czy masz takie dni kiedy stajesz przed szafą i nie wiesz co założyć ? ( najczęstsze pytanie , ale to nic )

AD : Jasne! Jak każdej kobiecie ciągle brak mi ubrań! :) Jeśli nie mam pomysłu co założyć, zakładam dres z jakimś szalonym printem - wygodnie i przyciąga spojrzenia. :) Nie zaprzeczę, że kiedy mam „bad outfit day” ratuję sytuację pomarańczową lub czerwoną szminką. :)


JA : Czy masz jakieś ulubione młode marki które chętnie zakładasz i czy posiadasz ubrania od sławnych projektantów ( czy nie pociągają cię wielkie marki ) ?

AD : Wielkie marki nigdy mnie nie pociągały. Jestem zwolenniczką kupowania tanich ubrań w sieciówkach, secondhand’ach i robienia z nich stylizacji, których nie powstydziłby się sam Lagerfeld! :) Najbardziej w modzie fascynuje mnie zabawa nią, eksperymentowanie z różnymi wzorami, krojami. Nie lubię dostawać gotowej kreacji, zawsze muszę sama coś „pokombinować”. :)
Chętnie wspieram młode, polskie marki odzieżowe takie jak: Mr. Gugu & Miss Go, Murdernov, Urban Gal. Są to marki z ubraniami, które sprawiają, że kobieta czuje się wyjątkowo, oryginalnie. :)

Dowód na to że na pytania naprawdę odpowiedziała Agata :))) Post polubiła sama Agata :D link : KLIKNIJ
 fot. Artur Rawicz

 fot. Artur Rawicz

 fot. Artur Rawicz

 fot. Artur Rawicz



WSZYSTKIE ZDJĘCIA WYKONAŁ FOT.  ARTUR RAWICZ !
!

16 komentarzy:

  1. Ciekawy wywiad. Przemyślane pytania, ciekawe odpowiedzi. Czyta się szybko i przyjemnie. Jedyne błędy, jakie wyłapałam to w pytaniach odstępy między znakami interpunkcyjnymi. Reszta jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wywiad i interesujące odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wywiad ;) krótki ale sensowny :) pytania są wprost dostosowane do mody :) powodzenia w dalszych wywiadach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaaaaaaaaaaardzo dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń