poniedziałek, 15 września 2014

MISBEHAVE MISBHV


     MISBEHAVE MISBHV - Jedna z polskich marek która odniosła największy sukces nie tylko w naszym kraju . W tym poście postaram się wam przybliżyć tą markę . MISBEHAVE założyły Katerina Kotnowska i Natalia Maczek rówieśniczki które studiowały socjologię i prawo na Uniwersytecie Jagielońskim . Czy wam te dziedziny kojarzą się z modą , mi bynajmniej nie co jest dowodem na to że nie powinno się kierować stereotypami . Kto by zabronił na przykład dla człowieka wywożącego szambo przerzucić się na zostanie złotnikiem ? no właśnie nikt :) . No znaczy sprostuje socjologia i te wszystkie nauki społeczne może się przydać , ale nie kojarzy się to z kreatywnością . Słyszałem na temat tej marki wiele opinii ale fakt iż mają ponad 72 tysiące polubień na facebook'u mówi sam za siebie ( oczywiście co jest najważniejszym faktem i sam zgadzam się z niektórymi zarzutami ale cóż nie wszystko jest idealne " W cudzym oku źdźbło widzi a w swoim belki nie dostrzega " ) . Marka ta stała się synonimem stylu street wear'owego w Polsce ale również poza nią . Dziewczyny projektujące te ubranie nie chcą tylko robić ich dla tego aby się sprzedały dobrze ale chcą kreować trendy a że u nich i to i to idzie w parze , no cóż tylko pozazdrościć . 

     Ich historia z projektowaniem ubrań zaczęła się od tego że zaczęły robić t-shirt'y dla siebie i dla znajomych . Po tym jak ich rzeczy stały się dość rozpoznawalne zaczęły sprzedawać je dla osób których nie znają . Jak mówi Natalia : " Takie projekty jeśli nie ma się miliona w portfelu, nie powstają na kartce papieru w postaci biznes planu. "  .  Nie dość że utalentowane to jeszcze inteligentne i życiowe . Normalnie zachwycony jestem tymi kobietami . 
     Jak same podkreślają najważniejsi są dla nich ludzi . Co w tej branży jest dość rzadko spotykane . Ludzie zazwyczaj gonią do sławy pieniędzy , znajomości i tym podobnych . Ale są jeszcze ludzie normalni i do tego Polacy czy nie jest to wspaniałe ? Normalnie mam ochotę zostać patriotą ( a nie jednak mi przeszło ) .
     Wielkim wyróżnieniem dla tej marki było to że ich produkty założyła między innymi Rihanna , Cara Delevigne , Jourdan Dunn , Miley Cyrus i Azealia Banks . Kto by nie marzył żeby takie postacie pojawiły się w w produkcie ( osoby marzącej  ) . 


     Chyba każdy się zgodzi z tym że najbardziej znanym produktem tej marki jest bluza z napisem " TEAM PARIS " . Według mnie 190 zł za taką bluzę ikonę to wcale nie tak dużo . W tych bluzach można zobaczyć ludzi ubranych na takich imprezach jak FASHION WEEK MILANO . Mało jest polskich marek które mają tak rozpoznawalny produkt . Może kiedyś ta bluza będzie wyliczana wśród takich produktów jak bluza z jelonkiem babim od Givenchy , Chanel 2.55 , Modrian dress od YSL albo aviatory Rey-ban . Mam nadzieję że tak się stanie i w końcu można będzie się pochwalić że jest się polakiem .

     Osobiście według mnie nowsze kolekcji są o wiele lepsze i o wiele bardziej ponadczasowe niż ich pierwsze kolekcie co jest dość zrozumiałe . W kolekcji Spring/Summer 14 widać na pierwsze oko że sport rządzi modą uliczną ( co jest zrozumiałe ) . MI osobiście marzy się ich skórzana ramoneska z naszywkami ( co stało się już ich można powiedzieć znakiem rozpoznawczym , lecz wydaje mi się to zapożyczeniem z brytyjskiej , również cudownej marki : KTZ  mam nadzieję że to jest porostu zbieżność a nie inspiracja ) . Drugą wartą zauważenia rzeczą są damskie kostiumy kąpielowe które są najśliczniejsze na świecie normalnie są piękne , nigdy nie przejdziesz w nich niezauważona . Przykuwające uwagę również są damskie komplety w print modlących się rąk ( ? ) , składa się on z obcisłego tank topu i leginsów ( w identyczny wzór są również cieszące się ostatnio popularnością wędkarskie kapelusze ) . I do najlepszych mogę zaliczyć również szorty przed kolano ( białe lub czarne ) z nadrukami tych napisów które znajdują się na ich naszywkach . A na koniec Bluzka z siatki z naszywkami . Jakościowo na zdjęciach wydają się lepsze nadruki MISBHV niż KTZ chociaż nie będę oceniał bo ani tego ani tego nie miałem w ręku a bardzo mi się marzy :) W kącu napisałem jakiś dłużysz tekst mam nadzieję że was nie zanudziłem a wręcz przeciwnie :)))))






     

15 komentarzy: