środa, 13 listopada 2013

Jessica Mercedes

Niedawno w Warszawie była premiera kalendarza marki YES . Nie rozumiem już tych celebrytów nawet na premierę kalendarza muszą przychodzić -,- . Ale to dobre dla takich osób jak ja które je oceniają :D . O i przepraszam że dwa tygodnie nie pisałem ale nie miałem zbytnio jak nie było mnie całymi weekendami w domu mogłem przyszykować w tydzień a później przesłać chyba tak zacznę robić :> . A więc przechodząc do sedna sprawy dziś ocenię Jessicę Mercedes Bardzo ją cenię i jej styl i się teraz nie zawiodłem . Założyła świetną szarobrązową pikowaną sukienkę z szarymi wykończeniami . Nie wiem czemu ale pewnie już do końca życia taki styl pikowanie będzie mi się kojarzył z torebkami CHANEL . Sukienka trochę workowata ale to jej dodaje uroku . Duł jest rozkloszowany co jest bardzo modne w tym sezonie ( hahahahha czuje się jak te " świetne " stylistki z pytanie na śniadanie albo kawa czy herbata :D ) . Rękawy sukienki są 3/4 nie za bardzo za takimi przepadam ale to nic . A co jeśli to bluza i spódnica ? o.0 wyjdę na idiotę :D . Buty i torebka są w tym samym kolorze mianowicie pudrowym różu ( skoro jesteśmy przy kolorach to moim znienawidzonym kolorem jest morski -,-" nie wiem kto go wymyślił ale nie taki jak woda tylko taki zielononiebieski ) XD buty z czubkiem też modny ja tam najbardziej się zakochałem w czubkach białych albo neonowych ale nie za wysokich bo wtedy tracą swój charakter . Kopertówka jest bardzo bardzo duża nie wiem czemu ją nazwałem kopertówką . Ale Jessica wie co w modzie piszczy więc nie będę się powtarzał że to też jest modne . Biżuteria ... o matuchno jak ja kocham takie łańcuchy ale on powinien błyszczeć być nawet nie pozłacany ale być imitacją złota a nie wyglądać jak by 5-latka bawiła się kartonem ;/ Bransoletka wygląda gdyby grała w orkiestrze na trójkącie i szybo wybiegła nie miała czasu i swój trójkąt zostawiła na ręce . Makijaż very fajny dobrze że użyła bronzera nie różu :D . Ogólnie by było boskie gdyby nie te dodatki :< . Liczę na poprawę :D
Ocena :
Mercedes Jessica : 8/10Jessica Mercedes, Ślotała, czy Felicjańska? (FOTO)
Jessica Mercedes, Ślotała, czy Felicjańska? (FOTO)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz