sobota, 16 listopada 2013

Kinga Rusin

No jak to zobaczyłem to zacząłem się tak śmiać że pewnie nie jeden z was to słyszał , gdyby Kinga zajmowała się profesjonalnie modą to bym to zrozumiał ale tak nie zrozumiem zacznijmy od bluzki z kołnierzykiem . Według projektanta wzór na kołnierzu powinien chyba przypominać wzór ludowy wiecie kwiaty i tak dalej ale jak na to patrze to mam wrażenie że to jest tak inspirowane tą bluzą firmy THUNDER BLOND że normalnie nie wiem . Nawet podobnie jest wykrojony przód . I jeszcze te rękawki NIE NA WIDZĘ takich rękawów . Już bym wolał żeby ich w ogóle nie było albo żeby były odrobinę dłuższe . Jeszcze materiał jak narzuta na kanapę mojej prababci wiem że teraz jest modne vintage ale np. sweter a nie takie coś . Kto czyta mojego bloga wie że kocham wszystko co jest maxi ale nie tą spódnice , niby neutralne wszystko i powinno pasować coś szalonego takiego jak to , ale nie wiem czy to będzie pasować do czegokolwiek . Jakiś satynowy margines społeczeństwa , o wykroju jak z IX wieku , chociaż nie wiem czy by wtedy nawet coś takiego założyła szanująca się kobieta . Jeszcze ten kolor , jak dla mnie taki kolor sprawdza się w butach . Albo w czymś innym jak jesteś pięciolatką :) . Nawet mogła to zastąpić białymi rurkami albo jeszcze lepiej prostymi spodniami aż do ziemi ( są olśniewające i bardzo wydłużają nogi lecz skrócają tułów ale muszą mieć taką długość żeby na szpilkach nadal sięgały do ziemi ) . Buty klasyczne czarne czubki jeszcze rok albo dwa lata temu założenie czubków by było niedopuszczalne każdy by cię wyśmiał a teraz każdy tak chodzi . Brak torebki chyba jest plusem w tej stylizacji ( chyba jedynym ) . Chyba już się nie bd zatrzymywał przy make-up'ie i fryzurze nie będę jej bardziej pogrążał :> .
Oceny :
KINGA RUSIN : 1/10
Rusin w RÓŻOWEJ SPÓDNICY! (ZDJĘCIA)
Rusin w RÓŻOWEJ SPÓDNICY! (ZDJĘCIA)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz