sobota, 30 listopada 2013

RIHANNA



Rihanna jak zwykle zaszokowała na AMA ubrała się … powiem tak : wyróżniała się co ja bardzo cenię J . Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to ślady po opalaniu w bikini . Na górze stanik który bardzo dobrze się komponuje z tatuażem Egipcjanki dzięki temu stanik te z wydaje się jak wyciągnięty z gorącego Egiptu . Tylko się pytam jak to się trzyma ?! Na czarny materiał zostały przyszyte czarne podłużne pozwolę sobie powiedzieć koraliki . Które mi się kojarzą z piżamami dla dzieci z przed trzydziestu lat . Ale to jest pewnie tylko po to aby się błyszczało . Spódnica składa się jakby z dwóch oddzielnych części górna kształtem przypominająca sukieneczkę Dzwoneczka z Piotrusia Pana i również był wykonany z takiego samego materiału i „ koralików ‘’ jak biustonosz . A dolna część koronkowa z przeszyciami imitującymi pikowanie coś w stylu torebek CHANEL o kształcie w stylu syrenki . Buty zamszowe czubki na niskim obcasie . Biżuteria jest DOŚĆ bogata wszystko srebrne ja się tylko zastanawiam czy to na uchu to nausznica czy zrobiła sobie tyle dziurek mam nadzieje że to pierwsze lecz znając RiRi to ona by pewnie sobie i dziurę w brzuchu zrobiła i tam wstawiła tunel . Ona niczego się nie boi. Fryzura to totalna porażka ogólne by była spoko gdyby nie taka ilość wsuwek są w kolorze włosów ale i tak to widać . Ten sam efekt by można było uzyskać za pomocą żelu albo czego kolwiek innego i by było o wiele lepsze . Ale stylizacja ogólnie nie podoba mi się za bardzo jedyne co mi się podoba to to że się wyróżnia z tłumu .
Ocena :
Riri : 4/10
 NAJLEPIEJ UBRANA na AMA?
 NAJLEPIEJ UBRANA na AMA?
NAJLEPIEJ UBRANA na AMA?




NAJLEPIEJ UBRANA na AMA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz