sobota, 18 stycznia 2014

PANI EKSCELENCJA

     Pani Ekscelencja - ( właść . Katarzyna Pytel ) polska blogerka modowa ma , styl to istna mieszanka ,lecz składa się między innymi z : pun rock ,  mody streetwearowej . Charakterystyczne dla blogerki są nakrycia głowy ,z którymi się rzadko rozstaje od full capów po wianki z kwiatów .

     A ,więc przeglądałem sobie bloga Pani Ekscelencji i postanowiłem ,że ,by się przydało napisać posta ,więc przejdźmy do rzeczy .
     Stylizacja Kasi była bardzo inspirowana kolekcją Rihanny dla River Island ( no inspirowane brzmi tak jakby miała podróby ,lecz one są oryginalne, ale szczerze nie wiem czym zamienić te słówko ) .  Zacznijmy nietypowo omawianie od spodu , czyli od koszulki na ramiączkach jak spojrzałem na to pierwszy raz myślałem, że to zwykła biała bluzka ,ale nie, to jest coś a la koszula nocna materiał też jest chyba taki jak koszule nocne ( czytaj śliskie ) nie wiem jak mogła to założyć wychodząc poza dom . W dodatku jeszcze te ramiączka nie są w kolorze " koszuli nocnej " ,  lecz chyba sączył się materiał i zastąpili ramiączka czarnymi rzemykami . Bluzkę ( jeśli można ją tak nazwać ) została przewiązana koszulą wyglądającą jak męska zresztą Pani Ekscelencja sama przyznała się, że do swoich stylizacji często używa elementów garderoby swojego chłopaka . Lecz jak dla mnie koszula przewiązana w pasie powinna mieć większą kratkę, a nie taką drobną powinno wyglądać mniej więcej tak : ( klik ) aktualnie wszędzie można zobaczyć taki motyw . Chyba na tym się nie da jakoś zbytnio zatrzymać, gdyż, to zwykła koszula przepasana w biodrach . Coś co mnie zachwyciło w tej stylizacji, to jest bejsbolówka z kolekcji Rihanna for River Island  Riri też pokazała się we własnym projekcie ( klik ) , ale jak dla mnie stylizacja barbadoski podoba się o wiele lepiej zresztą Rihanna jest nominowana często do najlepiej ubranej kobiety świata nawet przez VOGUE . Wewnętrzna część bluzy/kurtki jest jak na moje oko z materiału ortalionowego co fajnie koresponduje z futrzanymi rękawami ( a wiecie, że wszystko, co jest futrzane wpadnie w mój gust ) . Przejdźmy do spodni/leginsów albo po prostu - przejdźmy do tragedii . Nie wiem czy te spodnie miały korespondować z koszulą nocną czy co, ale kto, wpadł na pomysł aby zrobić takie spodnie one miały wyglądać jak woskowane czy jak lateksowe nie wiem tak jak już powiedziałem TRAGEDIA .
     Buty, które założyła Pani Ekscelencja, to skórzane Martensy z białymi wstawkami ( również skórzanymi zresztą jak, by martensy nie skórzane wyglądały ) i srebrnymi ćwiekami . Martensy nie są w moim stylu i to bardzo normalnie dwa światy, ale do Katarzyny bardzo pasują nie tyle co do niej, ale do jej stylu, a to jedyne martensy, które mi się podobają, ale naturalne jest to, że bym w nich nie chodził ( klik ) .
     Dodatkami już nierozerwalnymi z postacią naszej polskiej blogerki są kolczyki septum ( te w nosie ( klik ) ( klik ) ) drugi niestety nie wiem jak się nazywa :< . Drugi nieodłącznym dodatkiem Pani Ekscelencji są czapki tutaj akurat również z kolekcji Rihhany dla River Island . Ta czapka kojarzy mi się z czapką mojego dziadka, który w takiej chodził do lasu ( też była skórzana i z takimi futrzanymi wstawkami, które można opuścić jak jest zimno , ale bardzo dobrze koresponduje z bejsbolówką . Może, jednak jest coś w tej stylizacji .
     Włosy płomiennie rude, które stały się cechą charakterystyczną prawie jak czapki no nie prawie, ale na równi , ładnie obramowują jej twarz co bardzo ją wyszczupla .
     Ocena :
     Pani Ekscelencja : 7/10




  INFORMACJA : ZAŁOŻYŁĘM FB : FACEBOOK KLIK lajkować

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz